Wednesday 9 January 2013

OPS!!!!:)

ehem2...assalamualaikum..hehe..wahh..lme gile dh x update kt blog..tbe2 je rse nk bkak blik blog ni..haha..mimpi pe ntah..;)

wah..arini 9/1/2013 dh rpenya...hari special sbnarnya to en.tunang saya(1st time smbut bfday sbgai tnang..hehe)..lain sket bunyi bile dh tukar status tunang ni kan..haha..hari yg special ni x dpt celebrate bfday ngn tunang coz masing2 ade tugas masing2..jauh plak tu..sorang kat utara, sorang kat selatan..jauh gile kan??huhu..so, perancangan nk smbut bfday dy nti sme2 dh blik kg..ble tu xtau lagi..haha..so, nti ingt nk beli kek secret recipe n msk mknan yg simple je..yg simple of coz la spageti..yg snang & mudah nk buat..then, g berkelah kat tepi pntai smbil menikmati permandangan yang indah ngn angin sepoi2 berbudi bhse..hehe.cdangan nk msak spageti 2 jenis..carbonara n bolognese..aku ska carbonara, dy ske bolognese..so,kna buat 22 la..nti gaduh..haha. ni planning aku la..jd ke x wallahualam...hehe..resipi nti dh siap bru leh bg..prasan je lbih kan..mcmla ade org nk..haha.

sbnarnya aku sdh dicop pd raya thun lepas..dlm erti kte len dh brtunangla..tema mjlis prtungan aku puteh n oren sbnarnya..pkaian wne puteh..plamin oren..so,jdla puteh oren..haha..ni ade sdikit gmbar aku paparkan sekitar mjlis pertunangan.....:)

cincin tunang aku..simple je.tp aku ske(ofcoz la sbb plih sdri..haha).:)

mintak restu ngn bakal mak mertua...mse ni nk tergelak sbb malu,rmai org tngok..haha..nsib bek bakal mak mertua sporting..:)

eh2..ckp fon ngn sape tu?ni la future husband aku..mrangkap tunang..:)



ceh2..malu2 kucing..haha



tu jela yg mmpu dipaparkan untuk tatapan anda sume..sekian lame x update blog,tbe2 update sal tunang kan..haha..kenduri besar akan mnyusul x lme lg..dlm prncangan..sme-smela kite doakan ye..hehe..

gmbar2 yg diedit ni credit to my friend..nurul hanim majid..tq anim for ur great job..;)

sekian,wasalam..




No comments:

Post a Comment